Reklamace
Reklamace je s námi hračka! Žádné papíry, žádné náklady na odeslání zboží k reklamaci, stačí vyplnit formulář a odnést balík na poštu.
Pro uplatnění reklamace je nutné:
1. Informovat nás o záměru reklamovat zboží. Buďto interaktivní formulářem níže, případně emailem na adresu info@panlesa.cz či telefonicky na čísle +420 603 783 087.
2. Popsat závadu přístroje. V případě nevyužití interaktivního formuláře stáhněte a vytiskněte formulář ZDE, který vložíte do balíku.
3. Odeslat zboží. Pečlivě zabalte zboží (nesouvisející příslušenství není nutné k zahájení reklamace) a s naším štítkem, případně Vámi zvoleným přepravcem odešlete na adresu naší provozovny - pánlesa.cz, Pražská třída 1499/15, 370 04 České Budějovice, kontakt: info@panlesa.cz, 603 783 087. POZOR: Balík nesmí být na dobírku.
4. Počkat na vyřízení. Po obdržení od nás dostanete elektronické potvrzení přijetí zboží do reklamace a v co nejkratší době se jí pokusíme vyřídit. Nejpozději však do 30 dnů.
Interaktivní formulář pro snadné a rychlé založení reklamace
TIP: Vložte číslo objednávky a Váš email a údaje z objednávky se načtou automaticky.
Po odeslání formuláře vyčkejte na pokyny k odeslání zboží k reklamaci.